PROJEKT – RAZUMIJEVANJE PROČITANOG
Autor: Dijana Pleadin, 18. 6. 2024.
U sklopu nastave Hrvatskog jezika tijekom svibnja i lipnja proveden je projekt Razumijevanje pročitanog. Učenici su na temelju pet neknjiževnih tekstova testirali svoje čitalačke kompetencije. Najboljima su se pokazali Helena Potočnjak i Karla Obranović iz šestog razreda, Ella Pajnić i Jan Milojević iz sedmog i Filip Sršek iz osmog razreda, a odličan kolektivni rezultat postigli su učenici sedmog razreda. Čestitamo nagrađenim učenicima! Sanja Danček, prof.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dobro došli u knjižnicu.
Pratite događanja.
Pretražite katalog i pronađite knjigu koja vam je potrebna.
Brošura za roditelje-,,Intervju s roditeljima - odgovori koje je dobro znati", Ured za suzbijanje zlouporabe droga Vlade Republike Hrvatske
Školstvo |
Dnevni tisak |
Tražilice |