2023-06-15 10:29:53

Projekt čitanja

Da bismo unaprijedili kvalitetu interpretativnog čitanja, tijekom svibnja i lipnja proveden je Projekt čitanja u petom, šestom i sedmom razredu.

Glasno smo i koncentrirano čitali književne i neknjiževne tekstove, a nakon toga razgovarali o njima. Vrednovala se sama tehnika čitanja, poštovanje govornih vrednota i samo uživljavanje u tekst.

Učenici su osvijestili koliko je važno savladati tehniku čitanja koja izrazito utječe i na ukupan nastavni uspjeh jer pravilno pročitati, znači i pravilno razumjeti, a onda i točno naučiti. Učenici su bili vrednovani na temelju pet različitih tekstova bodovima od 1 do 10, a najbolji su nagrađeni ocjenom iz jezičnog izražavanja.

 Od svih učenika najjače su odskočili Karla Obranović iz 5. razreda i Josip Jakupek iz 6.r. koji su osvojili svih 50 bodova, tj. imaju prosjek 10, a drugo mjesto s 9.8 bodova dijele učenici:  Jana Krajačić (5.r.), Ella Pajnić (6.r.), Fran Radojčić (6.r.), Filip Sršek (7.a), Dominik Eršetić (7.b) i Leona Širić (7.b). Najbolji je bio 6. razred koji ima prosjek  8,54 i nagrađen je proslavom koju ćemo održati zadnji nastavni sat Hrvatskog jezika. Ukupni prosjek svih učenika iznosi vrlo dobrih 8,35.

Sanja Danček, prof.


Osnovna škola Koprivnički Bregi